Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Soms zijn we net mensen en soms gaan dingen fout.
Dat willen we dan graag samen zo snel mogelijk herstellen.
Bij Leo Line kun je daarom rekenen op onze 100% Tevredenheidsgarantie, waar we je snel de juiste oplossing bieden.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door het klachtenformulier in te vullen. Om uw klacht zo effectief mogelijk af te handelen, vragen wij u om dit formulier volledig in te vullen en daarbij de factuur of foto(’s) van het probleem toe te voegen.
Wilt u graag eerst contact met ons hebben dan kunt u ons bereiken onder het nummer 0031 (0) 78 620 70 50.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer jou klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.